Nowości

Jak powstają reklamowe torby papierowe?

​Torba papierowa jako skuteczne narzędzie marketingowe 

Torba papierowa jest aktualnie najchętniej wybieranym gadżetem reklamowym. Największe zalety tych produktów to przede wszystkim niska cena, łatwa dostępność, a także szeroki wybór. Przedsiębiorcy, którzy decydują się na ten sposób promocji, zazwyczaj kupują hurtowe ilości. Dlaczego? Odpowiedź nie będzie zaskoczeniem. Przy hurtowym zakupie cena jest atrakcyjniejsza niż przy zakupie detalicznym. Stosowanie tego typu środków promocji ma wiele zalet, między innymi buduje wśród klientów zaufanie do marki. Zanim jednak takie cele zostaną osiągnięte, torba musi zostać wyprodukowana. Jest to nie lada zadanie. Oprócz estetycznego wykonania toreb duże znaczenie ma także ekologiczny aspekt. Produkcja w zgodzie z zasadami ekologicznymi to cel wielu producentów. Fakt, że torby są przyjazne dla środowiska, ma ogromne znaczenie dla konsumentów. Promowanie proekologicznych rozwiązań, bardzo mocno wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa. Jesteście ciekawi, jakie są etapy produkcji toreb papierowych

PROJEKTOWANIE

Przed przystąpieniem do produkcji należy zaprojektować produkt. To właśnie na tym etapie dobierany jest odpowiedni rozmiar torebki. A także kolor, gramatura papieru, rodzaj uchwytu i materiał, z jakiego zostanie wykonany. Przeważnie tą część zleca się profesjonalistom, jednak zdarzają się także wyjątki. Niektórzy klienci decydują się na niestandardowe rozmiary toreb. Chcą sami od początku do końca zaprojektować swoją torbę. Oczywiście dajemy im taką możliwość. Ponieważ staramy się, aby nasz klient był w 100% zadowolony ze współpracy z nami. Torby papierowe powstają z różnego rodzaju papieru, także z tego pochodzącego z recyklingu. 

DRUKOWANIE

Skupimy się na torbach papierowych z nadrukiem. Na niektórych torbach nadruk wykonywany jest jeszcze przed sklejeniem torby, zależy to od specyfikacji torby. Częściej jednak wykonuje się go na gotowym produkcie. Metoda nadruku, jaką preferujemy to sitodruk. Jest to technika polegająca na mechanicznym lub ręcznym przeciskaniu farby, za pomocą rakla przez formę drukarską. Forma drukarska jest przygotowywana na specjalnym sicie. W ten sposób powstają proste grafiki i nadruki. Jeśli chodzi o bardziej skomplikowane projekty, polecamy metodę fleksograficzną. Metoda ta pozwala na zadruk całej powierzchni torby. Jeśli klient życzy sobie bardziej ekskluzywnego efektu, polecamy pokrycie produktu laminatem bądź lakierem UV. Tym sposobem powstają torby laminowane. Na etapie drukowania dobierany jest projekt, rozmiar i kolor nadruku. Ceny i warunki szczegółowo przedstawi Państwu nasz cennik toreb.

KLEJENIE TOREB

Do tego procesu używane są profesjonalne kleje przemysłowe. Wybór kleju nie jest przypadkowy. Cały proces rozpoczyna się od zebrania informacji. Interesuje nas rodzaj materiału, z jakiego została zrobiona torba, a także rodzaj aplikacji kleju. Niemniej istotne są również warunki, w jakich wykonywany będzie ten proces. 

ESTETYKA TOREB

Połową sukcesu  na etapie klejenia toreb jest wybór odpowiedniego koloru kleju. Szczególnie w przypadku białych toreb, gdzie klejenie musi być niezauważalne. Klienci bardzo cenią sobie estetycznie wykonane torby, gdzie spoina kleju jest niewidoczna. 

Zanim torba trafi do klienta, musi przejść przez wszystkie etapy. Każdy nasz produkt jest wykonywany ze starannością o szczegóły. Nasze torby są nie tylko funkcjonalne, ale również estetyczne. Zapoznaj się z katalogiem oraz cennikiem naszych produktów. Satysfakcja gwarantowana! 

Materiał partnera zewnętrznego

Zobacz