Posiadanie pieczątki firmowej to spore ułatwienie w pracy. Dzięki niej można znacząco skrócić czas potrzebny na podpisywanie i zatwierdzanie dokumentów, a także dodatkowo zbudować profesjonalny wizerunek firmy. Mimo że pieczątki nie są wymagane przez prawo, to wciąż wielu przedsiębiorców chętnie z nich korzysta. Jaki jest koszt wyrobienia takiego stempla i czy rzeczywiście taka inwestycja się opłaca?
Ceny pieczątek firmowych
Pieczątki wykonywane są na indywidualne zamówienie, co stwarza możliwość dowolnej modyfikacji stempla. Można wybrać nie tylko wielkość pieczątki firmowej, ale także jej kształt, kolor czy wzór. Wszystkie te elementy mają wpływ na cenę końcową, dlatego nie można jednoznacznie przewidzieć kosztu takiego zakupu. Zwykła pieczątka firmowa w podstawowej wersji to najtańszy wariant, jednak jeżeli zależy Ci na tym, aby stempel służył przez wiele lat, warto zainwestować w nieco lepszy model. Ceny pieczątek zaczynają się już od kilkudziesięciu złotych i mogą sięgać nawet kilkuset. W ofercie Modico dostępne są różne kategorie stempli, wśród których można wyróżnić:
- Pieczątki biurowe – to standardowy wariant pieczątek firmowych. W zależności od rozmiaru mogą zawierać od 3 do nawet 10 wersów. Ich ceny wahają się w przedziale od 49 do 89 zł.
- Datowniki – to pieczątki, w których oprócz danych firmy, można samodzielnie ustawiać datę. Dostępne są warianty 4 i 6 wersowe, które kosztują 169-179 zł.
- Pieczątki tablicowe – to specjalne pieczątki firmowe, które mogą zastąpić wizytówkę. Można na nich umieścić więcej informacji niż na typowym stemplu. Ceny takich pieczątek mieszczą się w przedziale od 155 do 179 zł.
- Pieczątki kieszonkowe – to mniejsza forma standardowych pieczątek biurowych. Sprawdzą się do użytku poza biurem, gdyż nie zajmują wiele miejsca i można mieć je zawsze przy sobie. Koszt wyrobienia takiej pieczątki to 57-149 zł.
- Pieczątki okrągłe – to specyficzny wariant pieczątek, który może służyć do znakowania i stemplowania dokumentów. Cena takiej pieczątki to 85 zł.
Ceny pieczątek nie są wygórowane i zależą przede wszystkim od wielkości stempla oraz stopnia trudności indywidualnie zamówionego projektu.
Czy warto inwestować w pieczątki firmowe?
Wyrobienie pieczątki to jednorazowy koszt, gdyż z takich stempli można korzystać nawet wiele lat. Posiadanie pieczątki firmowej jest sporym ułatwieniem w pracy biurowej, w której codziennie obsługuje się obszerną dokumentację. Ręczne podpisywanie każdego egzemplarza poprzez wprowadzenie daty oraz danych firmy to czasochłonne zajęcie, a przybicie stempla zajmuje tylko kilka sekund.
Artykuł sponsorowany
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...