Ostatnio pośród coraz bardziej modnych usług znajduje się między innymi namierzenie telefonu. Takie rozwiązanie wykorzystują osoby, które zgubią swój telefon, albo też są ofiarą kradzieży. Rodzice coraz częściej także sięgają po taką opcję, ponieważ w ten sposób mogą sprawdzić czy dziecko jest tam, gdzie miało być.
Na pewno obecnie możliwości są różne i dlatego w wielu przypadkach namierzanie jest wielkim wsparciem. Słyszałem o wykorzystywaniu takiej opcji między innymi w pewnej sytuacji, gdy doszło do porwania. Dzięki temu, że porywacze kontaktowali się właśnie przez telefonu policja mogła mniej więcej ustalić miejsce ich pobytu w pewnym przybliżeniu i tym samym pozytywne rozwiązanie tego problemu stało się zdecydowanie łatwiejsze. Oczywiście początkowo nie było szans na namierzenie, ponieważ rozmowy były zbyt krótko i zawsze z innego numeru telefonu, jednak dzięki nieco dłuższej rozmowie policja mogła namierzyć telefon już skutecznie i tym samym znaleziono potem porywaczy już stosunkowo szybko. W momencie, gdy lokalizacja się udało możliwe było przeprowadzenie akcji, dzięki której wszyscy zostali zatrzymani. Natomiast zakładnik mógł zostać uwolniony i wrócił do domu. Powyższa historia pokazuje, że obecnie namierzenie telefonu jest możliwe.
Jak się jednak okazuje kluczową sprawą były tutaj odpowiednie służby, które mają takie możliwości i dobrze sobie z tym radzą. Jak jednak sytuacja wygląda w momencie, gdy sami chcemy namierzyć dziecko albo też swój zgubiony telefon? Tutaj również mamy pewne możliwości. W sieci znajdziemy takie strony, gdzie usługi tego typu są nam proponowane, ale najczęściej okazuje się, że są to takie strony, które starają się nas naciągać. Dlatego trzeba dobrze sprawdzić jak sytuacja wygląda i czy rzeczywiście namierzenie będzie możliwe. Mamy opcje, kiedy będzie taka możliwość, ale najczęściej potrzeba odpowiedniego oprogramowania w telefonie, by rzeczywiście takie namierzenie się udało i dało się ustalić miejsce pobytu jakieś osoby albo miejsce, gdzie znajduje się nasz aparat telefoniczny.
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...