Na rynku e-commerce wszystko się może jeszcze wydarzyć. Bardzo duże zmiany po stronie technologii powodują, że trudno jest coś przewidzieć. Wystarczy popatrzeć na to co robią najwięksi gracze np. Amazon, który wdraża drony dowożące towar – mówi Michał Gembicki, Prezes Zarządu CDP.pl.
Kolejnym krokiem w ocenie ekspertów może okazać się big data, czyli przetwarzanie w chmurze. Zastosowanie algorytmów do wspomagania decyzji zakupowych.
O rozwoju technologii jako czynniku poprawy konkurencyjności, o wykorzystaniu innowacji w kontekście e-commerce rozmawiano w czasie cyklicznego spotkania Executive Club poświęconego tematyce handlu elektronicznego „Nowa ekonomia – E-commerce dźwignią handlu”.
Źródło:newsrm.tvZobacz również: Sztuczna inteligencja i wirtualna rzeczywistość kluczowe w strategiach firm
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...