Rynek pracy to w ostatnim czasie sporo zmian i nowe trendy w zakresie kompetencji najbardziej poszukiwanych przez rekruterów oraz pracodawców. Z pewnością warto je śledzić, być "na bieżąco" i... podnosić swoje kwalifikacje. Jakie jednak szkolenia wybrać? Sprawdziliśmy topowe branże i kierunki, a także konkretne propozycje szkoleń, które w zasadzie gwarantują zdobycie przewagi nad konkurentami na rynku pracy. Niezmiennie atrakcyjnymi obszarami pozostają logistyka oraz lean management, jednak to nie wszystko.
Jak szkolenie z logistyki wpływa na poprawę działań?
Nic dziwnego, że rozwiązanie, jakim są szkolenia logistyka znalazły się w czołówce najbardziej pożądanych wśród tych, które pozwalają zwiększyć szanse na znalezienie satysfakcjonującego zatrudnienia lub awans w dotychczasowym miejscu pracy. Logistyka to złożony proces systemowego, zintegrowanego planowania i zarządzania łańcuchem dostaw. Chodzi tutaj zarówno o przepływ towarów, jak i informacji. Złożoność zadań logistycznych skupia się jednak dzisiaj przede wszystkim na optymalizacji działań i minimalizacji kosztów. Dostępne w tym zakresie szkolenia, np. https://szkolenia-sgp.pl/szkolenia/sektor-prywatny/specjalistyczne/logistyka idealnie wpisują się w aktualne trendy.
Możemy zdobywać nowe lub rozwijać posiadane kompetencje w zasadzie w każdym aspekcie logistyki, szkoląc się m.in. z logistycznej obsługi klienta, strategii zakupowych i budowania relacji z dostawcami, czy też z controllingu zarządczego w logistyce. Koncepcja upraszczania procesów i minimalizowania kosztów, na jaką kładzie nacisk każde szkolenie Lean Manufacturing, znajduje także odzwierciedlenie w logistyce, chociażby w "szczupłym" zarządzaniu nowoczesnym magazynem. W tym przypadku możemy szkolić się m.in. w zakresie optymalizacji magazynu - Lean Warehousing.
Szkolenie Lean Manufacturing- co zawiera oferta?
Wspomniane już "odchudzone" zarządzanie produkcją to kolejny kierunek, który warto wziąć pod uwagę planując rozwój kompetencji lub zdobywanie nowej wiedzy. Systemy zarządzania zakładające minimalizowanie marnotrawstwa i eliminowanie zbędnych operacji produkcyjnych, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów jakościowych, znalazły się dzisiaj w centrum zainteresowania. "Odchudzanie" organizacji odbywa się jednak na wielu poziomach, nie tylko produkcji, stąd też oferta szkoleniowa jest w tym zakresie naprawdę szeroka. Wśród znalezionych przez nas propozycji znalazły się interesujące szkolenia m.in. z doskonalenia metod i stanowisk pracy, systemów pomiaru efektywności pracy maszyn, budowania systemu szkoleń stanowiskowych. Lean pojawia się także w obsłudze klienta, czy też w normowaniu czasu pracy.
Jak widać idący o krok dalej Lean Management znajduje zastosowanie we wszystkich obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa, a dostępne w tym zakresie szkolenia stanowią dla nas wyczerpującą i kompleksową ofertę. Niezależnie od tego, w jakim dziale firmy pracujemy, możemy szkolić się z Lean Management.
Branża IT- jakie szkolenia pomogą wyróżnić się wśród konkurentów?
I ta informacja chyba również nie jest dla nikogo niespodzianką. Programiści, analitycy danych, czy graficy komputerowi mogą rozwijać swoje kompetencje sięgając po całkiem bogatą ofertę szkoleń na różnym stopniu zaawansowania. Wśród dostępnych propozycji znaleźliśmy m.in. szkolenia z wprowadzenia do programowania - JAVA, szkolenia dla osób kodujących w HTML, czy też kursy dla specjalistów analizy danych.
Ciekawą propozycja są szkolenia doskonalące z obsługi Excela (także na poziomie eksperckim), czy też całego pakietu MS Office. Co istotne, wiele kursów możemy odbyć w wygodnej i elastycznej formie online.
Konkretna wiedza specjalistyczna
Lotnictwo, branża medyczna, czy też branża opakowaniowa to dziedziny, których funkcjonowanie opiera się na ściśle określonych standardach i wytycznych (to m.in. rozporządzenia, normy ISO). Aktualne wymagania i audytowanie branżowe można poznać w tym zakresie podczas szkoleń specjalistycznych. Te dedykowane są ekspertom, ale tez osobom dążącym do poziomu eksperckiego w organizacji. Znajomość obowiązujących standardów to w takich przypadkach konieczność, jednak jak się okazuje, dostęp do wiedzy jest naprawdę prosty.
Artykuł partnera
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...