Jeśli prowadzisz własny biznes i chcesz odnieść w nim sukces, to zawsze powinieneś się skupiać głównie na zadowoleniu swoich klientów – niezależnie od tego, w jakiej dokładnie branży działasz. Kluczem do osiągnięcia sukcesu w każdym przypadku jest zgromadzenie jak największego grona ludzi, którzy są zadowoleni z danej oferty i regularnie z niej korzystają, polecając ją również znajomym.
Trzeba zatem dokładnie poznać potrzeby swoich klientów i postarać się je zaspokoić, zdobywając w taki sposób uznanie danej osoby. Sprzedaż internetowa daje w tej dziedzinie spore możliwości, choć jednocześnie w pewien sposób ogranicza ona bezpośredni kontakt pomiędzy klientem a sprzedawcą. E-commerce chat to narzędzie które zostało stworzone specjalnie dla przedsiębiorców chcących zniwelować te bariery i nawiązać jak najbliższą relację ze swoimi klientami.
Sprzedaż internetowa
Nie trzeba chyba mówić o tym, że sprzedaż internetowa i tradycyjna znacznie się od siebie różnią. Mimo wszystko jednak ciężko powiedzieć, która z nich jest lepszym rozwiązaniem – każda z nich posiada zarówno wady, jak i zalety. E-commerce chat to jedno z takich narzędzi, dzięki którym niektóre poważne wady sprzedaży internetowej mogą zostać znacząco zniwelowane.
Sklepy internetowe z roku na rok zyskują coraz większą popularność. Co prawda sprzedaż stacjonarna, ze względu na swoje zalety, na pewno przetrwa tę walkę i nie zniknie całkowicie z rynku. Korzystają z niej chociażby osoby ze starszego pokolenia, które nie są przyzwyczajone do nowych technologii. Kusi ona również możliwością fizycznego sprawdzenia towaru przed zakupem. Sklepy internetowe bardzo często kojarzą się nam niejako z kupowaniem kota w worku.
E-commerce chat
Dzięki stosowaniu e-commerce chatu można znacznie zbliżyć się do klienta, zdobywając jego zaufanie i przekonując go właśnie do takiej formy robienia zakupów. Mówiąc w skrócie, polega to na prowadzeniu regularnych rozmów z klientami w czasie rzeczywistym. Faktem jest, że stosowanie takich rozwiązań może być nieco czasochłonne, bowiem klienci będą wówczas wymagali, abyśmy byli do ich dyspozycji przez cały czas.
Z drugiej strony jest to niezwykle ważny element profesjonalnej obsługi klienta i tworzenia wizerunku rzeczywiście sprawnie działającej i profesjonalnej firmy. Klienci zawsze docenią sam fakt, że sklep jest w każdym momencie otwarty na ich pytania czy propozycje, a jego pracownicy są stale chętni do udzielenia pomocy i fachowych porad. Stosowanie takich rozwiązań znacznie pomaga zatem w przyciąganiu do siebie szerokiego grona klientów.
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...