Urządzenia marki Apple (do tej kategorii należą między innymi Iphony) są dobrej jakości i mają niską awaryjność. Należy jednak pamiętać, że nawet produkty Apple mogą ulec awarii przy intensywnym użytkowaniu przez dłuższy czas.
Dlaczego iPhone 11 cieszy się tak dużą popularnością?
IPhone 11 to telefon komórkowy stworzony przez producenta Apple, który przykuł uwagę klientów wkrótce po jego wprowadzeniu. Nie jest to zaskakujące, biorąc pod uwagę bardzo wysoką jakość wykonania tego urządzenia. Również design odpowiada najwyższym standardom. IPhone 11 jest obecnie dostępny w różnych wersjach, w tym między innymi w następujących kolorach: biały, fioletowy, zielony i czarny.
Wysokiej jakości wyświetlacz zapewnia niezwykle wysoką jakość obrazu. Nie tylko nasycenie kolorów obrazu jest wysokie, ale także konstrukcja wyświetlacza sprawia, że oczy nie męczą się po dłuższym użytkowaniu.
Należy jednak pamiętać, że choć produkty Apple są wytrzymałe na różnego rodzaju uszkodzenia mechaniczne, to możliwe jest przypadkowe uszkodzenie ekranu np. podczas nieostrożnej jazdy rowerem (podobnie jak w przypadku telefonów komórkowych innych producentów).
Oczywiście w tej sytuacji nie należy wpadać w panikę. Pęknięty wyświetlacz nie oznacza, że nie ma wyjścia z takiej sytuacji. Aby móc szybko usunąć usterkę, skontaktuj się z centrum serwisowym Apple. Zakres działania centrów serwisowych obejmuje m.in. takie usługi jak wymiana szyby iPhone 11.
Jakie są rodzaje serwisów iPhone, czyli kilka słów na temat autoryzowanych i nieautoryzowanych, które przeprowadzają wymianę ekranu iPhone 7 oraz wiele innych usług
Istnieją dwa rodzaje centrów serwisowych: autoryzowane i nieautoryzowane. Niektórzy twierdzą, że lepiej skorzystać z usług autoryzowanego serwisu, nawet jeśli jest to nieco droższe.
Specjalistyczne punkty serwisowe w tych miejscach posiadają oryginalny sprzęt i oprogramowanie do naprawy uszkodzonych urządzeń (np. zarówno do wymiany szyby, jak i do naprawy uszkodzonych portów). Obiekty nieautoryzowane obniżają koszty, ale istnieje ryzyko złej obsługi oraz użycia nioryginalnych zamienników. Ostateczny wybór w tej kwestii zależy od posiadaczy urządzeń.
Popularny wizerunek wysokiej jakości Apple nie wynika tylko z trwałości materiałów, z których wykonane są urządzenia tej firmy. Ważnym elementem przyczyniającym się do sukcesu marki Apple jest również profesjonalna obsługa posprzedażowa.
Zakres usług w tym zakreise jest bardzo szeroki i pozwala firmie rozwiązywać większość typowych problemów, z którymi borykają się posiadacze dowolnego urządzenia mobilnego używanego na co dzień. Oznacza to, że Autoryzowane Serwisy Apple mogą szybko i sprawnie naprawiać takie problemy jak
- wymiana szyby iPhone X
- uszkodzona ładowarka lub wejście na gniazdo słuchawkowe.
- uszkodzony głośnik/mikrofon.
- naprawa urządzenia, które zostało zanurzone w wodzie.
Artykuł partnera
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...