Choć termin Digital Signage może brzmieć skomplikowanie, w rzeczywistości jest to świetne medium do przekazywania informacji i ważny element wystroju wnętrz. Digital signage pozwala na atrakcyjną prezentację i wykorzystanie treści multimedialnych. Opiera się na cyfrowych nośnikach obrazu. Do tworzenia systemów Digital Signage wykorzystujemy najbardziej zaawansowane technologie, od monitorów LCD po ekrany LED. Do tego dochodzą projektory, rzutniki, tablice interaktywne.
Digital Signage pozwala na zautomatyzowanie zarządzania treścią. Możesz dostosować przekaz do każdej grupy odbiorców, ustalając wytyczne dotyczące treści. System ten ma dużą uniwersalność i może być wykorzystywany do celów informacyjnych i marketingowych. Rozwiązanie to najczęściej stosowane jest w handlu, urzędach administracji publicznej oraz na lotniskach i dworcach, a także w hotelach, nieruchomościach komercyjnych i hotelach. Oferujemy urządzenia SCEO(r), które są przeznaczone do pracy ciągłej. Nośniki Digital Signage mogą być wykorzystywane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Rozwiązanie to pozwala na wyświetlanie treści gdziekolwiek i kiedykolwiek chcesz. Jest to świetna alternatywa dla tradycyjnych billboardów czy plakatów. Dowiedz się więcej wchodząc na loboslink.pl
Reklama za pomocą digital signage
System digital signange to doskonałe narzędzie do prowadzenia kampanii marketingowych. Multimedialna prezentacja treści pozwala na wyświetlanie reklam, które są bardziej efektowne i przyciągają uwagę niż tradycyjne nośniki informacji jak ulotki, plakaty czy banery. Treści reklamowe mogą być wyświetlane na różnych nośnikach, w tym na ekranach LED, monitorach LCD czy infokioskach. Taka forma reklamy jest znacznie bardziej atrakcyjna niż tradycyjne nośniki analogowe. Nasze rozwiązania pozwalają na interaktywną reklamę i natychmiastowe reagowanie na zachowania, potrzeby i czynniki zewnętrzne klientów.
Digital signage do przekazu informacji
Dynamiczny przekaz informacji zastępuje analogowe billboardy i plakaty. Ta forma przekazu informacji staje się coraz bardziej powszechna. Może być stosowana zarówno na zewnątrz w siedzibach firm, atrakcjach turystycznych czy miejscach spotkań, jak i wewnątrz budynków i pojazdów. Digital Signage może być stosowany w wielu miejscach, m.in. w restauracjach, klubach, hotelach czy galeriach handlowych. To innowacyjne rozwiązanie może być wykorzystane do stworzenia systemu kolejkowego w biurze, katalogu książek w bibliotece, czy też rozkładu lotów lub jazdy. Wbudowane ekrany dotykowe (zwane również infokioskami lub interaktywnymi totemami lub wayfinderami) są częstym zastosowaniem systemu Digital Signage do przekazywania informacji. Mogą być wykorzystywane jako interaktywne mapy centrów handlowych, systemy umawiania wizyt lekarskich oraz publiczne punkty dostępu do Internetu.
Digital Signage w instalacjach artystycznych/dekoracyjnych
Digital signage może być wykorzystany jako narzędzie artystyczne/dekoracyjne. Siatka LED to medium umożliwiające prezentacje multimedialne na elewacjach budynków. Prezentacje te mogą zawierać zarówno treści informacyjne i reklamowe, jak i treści kulturalne. Rozwiązanie to pozwala centrom handlowym i muzeom multimedialnym na prezentację treści, które wcześniej były możliwe tylko przy użyciu nośników analogowych. Muzea multimedialne mogą korzystać z systemu Digital Sigange. Wiele interaktywnych wystaw jest obecnie nastawionych na przekazywanie wiedzy z wykorzystaniem wszystkich zmysłów.
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...