Znowu uporczywie dzwoni do nas jakiś numer, a my nie wiemy kto to jest. Odbieramy kilka telefonów dziennie, a po drugiej stronie głucha cisza. Ciągle musimy stawiać czoła telemarketerom, natrętnym sprzedawcom, osobom zapraszającym na pokazy garnków i darmowe zabiegi w przychodni. I mamy tego dosyć. Ale skąd mamy wiedzieć, czy to ktoś, na czyj telefon czekaliśmy czy kolejny raz ktoś chce nas nękać. W takim przypadku bardzo pomocne okazuje się wyszukiwanie numerów w specjalnej bazie (zobacz stronę http://sprawdzajnumery.pl/ ).
Takich stron, które udostępniają setki numerów, jest bardzo dużo, więc należy znaleźć taką, na jakiej nam zależy. Taką, która będzie nam pasowała wszystkimi oferowanymi funkcjami. Tak naprawdę, aby mieć konkretny wybór, wystarczy, żebyśmy wpisali w wyszukiwarkę Google frazę „kto dzwonił” lub „wyszukiwarka numerów telefonów”. Wybieramy stronę, a następnie wpisujemy w ich wewnętrzną wyszukiwarkę nieznajomy dla nas numer, a potem klikamy „szukaj”. Wtedy docieramy do strony z danym numerem i możemy zobaczyć co na jego temat pisali inni internauci, którzy mieli z nim do czynienia. Często strony umożliwiają wystawianie ocen, ale także uzupełnianie ich o swój komentarz, dlaczego według nas numer jest pozytywny albo czemu nie warto go odbierać (np. jest to telemarketer albo w słuchawce ciągle słychać głuchą ciszę). Dzięki temu możemy podjąć świadomą decyzję, czy chcemy odebrać nasz telefon czy też nie. Takie wyszukiwarki oszczędzą nam nerwów i tracenia czasu na jałowe, nic nie wnoszące do naszego życia rozmowy. Mogą nas także uchronić przed ewentualną kradzieżą danych. Na takich stronach użytkownicy bardzo chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami, więc lepiej jest uczyć się na czyichś błędach, niż popełniać takie same na swojej skórze.
Pamiętajmy – jeśli telefon ciągle dzwoni, a na wyświetlaczu jest cały czas ten sam numer, możemy zgłosić nękanie, ponieważ takie działania nie są dozwolone. Dlatego właśnie dobrze, że powstało dużo takich firm, które umożliwiają sprawdzanie numerów.
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...