Użytkownicy iPadów najczęściej zgłaszają się do serwisu ze sprzętem, który wymaga wymiany szybki czy wymiany baterii. Ważne, aby udać się do autoryzowanego serwisu, w którym wszelkie prace zostaną przeprowadzone w sposób profesjonalny, bez ryzyka dodatkowego uszkodzenia urządzenia.
Jak naprawić iPad?
Chcąc naprawić iPad, w pierwszej kolejności należy znaleźć specjalistów, którzy podejmą się tego zadania. Z pomocą przychodzi oczywiście autoryzowany serwis iPad, w którym istnieje możliwość naprawy sprzętu w ramach gwarancji. Warto jednak mieć na uwadze, że gwarancja obejmuje wyłącznie awarie wynikające z normalnego użytkowania urządzenia. Dlatego też wymiana szybki w iPadzie, której konieczność jest następstwem zdarzenia incydentalnego, może być wykonana odpłatnie. Do serwisu możemy udać się bez wcześniejszego umawiania, choć wielu klientów kontaktuje się z pracownikiem, na przykład po to, aby oszacować czas trwania naprawy. Innym rozwiązaniem jest dostarczenie sprzętu do serwisu za pośrednictwem kuriera. Z opcji tej często korzystają osoby zapracowane bądź ci, którzy mieszkają z dala od większych ośrodków miejskich.
Ile kosztuje serwis iPad?
Niektórzy obawiają się, że wymiana baterii w iPadzie czy innego rodzaju usługi, świadczone przez pracowników autoryzowanego serwisu, będą znacznie droższe, niż gdyby oddać sprzęt do innego punktu. Niemniej jednak warto mieć świadomość, że wiele napraw może być wykonanych w ramach gwarancji, a więc zupełnie za darmo. Koszt innych jest natomiast podobny, jak w nieautoryzowanych serwisach. Różnice w cenach są naprawdę niewielkie, lecz należy wziąć pod uwagę, że osoba, która nie zna specyfiki sprzętu Apple, może doprowadzić do jego zniszczenia. W efekcie będziemy zobowiązani ponieść koszty kolejnej naprawy. Zanim oddamy sprzęt do serwisu, warto upewnić się, czy nie obejmuje nas gwarancja, a jeśli nie, to zawsze możemy dopytać, ile dokładnie będzie kosztowała usługa.
Jak długo czeka się na naprawę sprzętu?
Najwięcej wątpliwości wśród użytkowników iPadów budzi to, jak długo będą czekać na naprawę sprzętu. Otóż jest to kwestia indywidualna i zależy głównie od ilości zleceń, jakie mają do wykonania pracownicy danego serwisu. Niektóre usterki mogą być naprawione niemalże natychmiastowo, w przypadku innych na zwrot sprzętu trzeba poczekać nawet kilka dni. Warto mieć na uwadze, że czas oczekiwania wydłuży się, jeśli korzystamy z pośrednictwa kuriera. Samo oczekiwanie na dostawę może bowiem trwać 1-2 dni, chyba że zamówimy usługę ekspresową.
Artykuł partnera
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...