Wyciszacz drzemki budzika i nabijacz w butelkę, to fachowcy, o których zapewne mało kto słyszał. Owi profesjonaliści, świadczący bardzo nietypowe usługi, są bohaterami najnowszej kampanii reklamowej serwisu Fixly.pl.
Serwis Fixly, który łączy osoby zlecające usługę z odpowiednimi wykonawcami, wystartował z kampanią reklamową pod hasłem “Prawdziwi profesjonaliści”. Osią narracji są wspomnieni wcześniej przedstawiciele nieistniejących, wyimaginowanych profesji, których można zobaczyć w spotach TV oraz reklamach w Internecie. W ich rolę wciela się aktor Wojciech Mecwaldowski. Za koncepcję kreatywną nowej kampanii oraz pełną produkcję spotu odpowiada agencja full service MADOGZ.
- Na Fixly mamy tak wielu specjalistów, że łatwiej było opowiedzieć o naszym serwisie za pomocą takich, którzy nie istnieją. Postawiliśmy więc na absurdalny humor, prezentując sylwetki wyimaginowanych fachowców, których próżno gdziekolwiek szukać - mówi Daniel Piątkowski, Marketing Manager w Fixly - Istotne było też pokazanie, że na Fixly nie trzeba szukać, a wystarczy dodać zapytanie i dać się znaleźć wykonawcy. To lepsze niż pytanie znajomych - dodaje.
SPOT (jeśli jest możliwość osadzenia) - https://www.youtube.com/watch?v=Eutcmz5oXMk&feature=youtu.be
Fixly to serwis Grupy OLX, który umożliwia znalezienie wykonawców ponad 400 różnego rodzaju usług, podzielonych na 19 kategorii głównych, takich jak Budowa, Montaż i naprawa, Usługi finansowe, Transport, Motoryzacja, czy Ogród. Wystarczy dodać zapytanie, a zainteresowani specjaliści sami kontaktują się ze zlecającym. Przed dokonaniem wyboru, użytkownik może przejrzeć oceny i rekomendacje, które wykonawcy otrzymali od swoich wcześniejszych klientów, a po realizacji zlecenia, samemu wystawić opinię.
Z platformy korzystać można w przeglądarce internetowej, jak i aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android i iOS.
Inormacja prasowa
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...