Paznokcie hybrydowe to nie krzyk mody ostatnich kilku lat, ale również duża wygoda na co dzień. Panie, które przykładają dużą wagę do wyglądu swoich paznokci, mogą cieszyć się ich estetycznym i trwałym wyglądem przez dłuższy czas niż ma to miejsce w przypadku klasycznego pedicure. Warto również wiedzieć, że wykonywanie paznokci hybrydowych może być również przyjemnym sposobem na dodatkowy zarobek. Sprawdźmy, od czego zacząć przygodę z profesjonalnym robieniem hybryd.
Po pierwsze: wiedza
W pierwszej kolejności warto zdobyć niezbędną wiedzę i przynajmniej minimalną praktykę w zakresie wykonywania paznokci hybrydowych. Dobrym rozwiązaniem jest udanie się na kurs stylizacji paznokci, na którym poznamy najlepsze praktyki związane z tym zajęciem, a także zdobędziemy wiedzę na temat kosmetyków i akcesoriów, które są niezbędne do wykonania profesjonalnego zdobienia paznokci.
Taki kurs może kosztować od 500 do ponad 2.000zł, jeśli jednak chcemy podejść do tego tematu profesjonalnie, odbycie takiego certyfikowanego szkolenia jest niezbędną inwestycją. Nawet, jeśli aktualnie brakuje nam wolnych środków na sfinansowanie kursu, pomocna może okazać się szybka chwilówka, która pozwoli zdobyć brakującą kwotę. Jeśli szybko rozpoczniemy swoją praktykę w zakresie wykonywania paznokci hybrydowych, w krótkim czasie zarobimy dodatkowe pieniądze, które pokryją powstałą dziurę budżetową. Decydując się na wzięcie pożyczki pamiętajmy jednak o tym, aby spłacić ją w terminie. W ten sposób unikniemy niepotrzebnego stresu i odsetek karnych.
Warto również poszerzać swoją wiedzę lub poznawać nowe techniki zdobienia oglądając filmiki w internecie. W sieci możemy znaleźć mnóstwo pomysłów na nietuzinkowe wzory czy unikatowe łączenie ze sobą różnych kolorów, dzięki czemu wyróżnimy się na tle konkurencji niepowtarzalnym stylem i efektem, który zachwyci nasze klientki.
Po drugie: sprzęt
Kolejnym etapem na drodze do własnego paznokciowego biznesu jest zakup niezbędnego sprzętu i akcesoriów. Do wykonywania paznokci hybrydowych będziemy potrzebować przede wszystkim:
- lampę UV LED,
- Frezarkę do paznokci,
- Preparaty: bazę i top,
- Odtłuszczacz do paznokci,
- Zmywacz do paznokci hybrydowych,
- Pilniki i blok polerski,
- Waciki bezpyłowe,
- Lakiery hybrydowe,
- Ozdoby do stylizacji paznokci.
Oczywiście zestaw ten można z czasem powiększać o kolejne akcesoria, które nie tylko ułatwią pracę, ale również uczynią nasze dzieła bardziej unikalnymi.
Koszt zestawu do manicure hybrydowego wyniesie nas około 250-300zł.
Po trzecie: promocja usług
Z pewnością pierwszym krokiem, który poczynimy ku temu, aby rozreklamować naszą usługę, będzie poczta pantoflowa. Pierwszymi klientami z pewnością będą członkowie rodziny oraz przyjaciółki i koleżanki, a z czasem i one będą dalej przekazywać referencje na nasz temat. Warto również uruchomić fanpage na Facebooku oraz Instagramie i opublikować go na swoim prywatnym profilu, aby trafił do grona naszych znajomych. Świetnym pomysłem będzie także wykupienie reklamy, która pozwoli poszerzyć zasięg naszego fanpage’a. Nawet 100-200zł ulokowane w odpowiednio dobraną grupę docelową może okazać się dla nas korzystnym rozwiązaniem. Pamiętajmy, że zadowoleni klienci chętnie polecają usługi w internecie, a zwłaszcza na kanałach social media. Nie zaszkodzi więc poprosić klientki o dodanie opinii czy udostępnienie fanpage na swoim własnym profilu.
Profesjonalne wykonywanie paznokci hybrydowych, czyli tzw. manicure hybrydowy, to doskonały sposób na zarobek dla kogoś, kto odnajduje się w roli specjalisty do stylizacji paznokci i praca ta sprawia mu przyjemność. Za wykonanie jednego kompletu paznokci można otrzymać od 90 do 150zł, więc nawet jedna klientka dziennie (nie licząc weekendów) to zarobek rzędu od 1.800-3.000zł. Jeśli nasze usługi okażą się konkurencyjne w danej lokalizacji, zarówno pod kątem ceny, jak i efektu końcowego, możemy liczyć na spory dochód i, co ważne, pracę, która daje nam radość i satysfakcję.
Artykuł sponsorowany
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...