Kursy i szkolenia są coraz popularniejszą metodą na podnoszenie kompetencji. Wiele osób decyduje się właśnie na taką formę zdobywania wiedzy. Problemem bywa czasem jednak miejsce odbywania się danego kursu czy warsztatu. Mnóstwo firm przeprowadza szkolenia głównie w Warszawie. Zupełnie inaczej jest w przypadku Wyższych Szkołach Bankowych- specjaliści zatrudniani przez uczelnie prowadzą kursy w 9 miastach, a na życzenie firm- także w innych miejscach.
Kursy i szkolenia w WSB: dlaczego warto?
Pracownicy zdają sobie sprawę z tego, że ich wartość na rynku pracy jest mocno uzależniona od tego, czy zdobywają nowe umiejętności i czy nadążają za trendami w danej branży. Z tego względu coraz częściej decydują się na wzięcie udziału w kursie lub szkoleniu - oczywiście prowadzonym przez eksperta w danej dziedzinie. Niestety, najczęściej warsztaty prowadzone są w Warszawie (ewentualnie jeszcze w Gdańsku czy Krakowie), co znacząco utrudnia wzięcie udziału w kursie osobom z innych części Polski. W takiej sytuacji rozwiązaniem może być szkolenie organizowane przez jeden z oddziałów Wyższych Szkół Bankowych. Uczelnie WSB znajdują się w różnych częściach Polski, dlatego niemal każdy znajdzie wydział, który znajduje się stosunkowo niedaleko jego miejsca zamieszkania.
Szkolenia prowadzone przez doświadczonych ludzi
Nieraz zdarza się, że szkolenie z danej dziedziny prowadzi osoba, która… sama ledwo ma w niej doświadczenie, ale wizerunkowo wygrywa z innymi. Kursy i szkolenia w WSB są prowadzone przez osoby, które zdobywały doświadczenie latami, a o ich pracy świadczą także stanowiska i wyniki. Same zajęcia mają formę warsztatową, co oznacza, że uczestnicy aktywnie biorą w nich udział - co jest znacznie lepszą formą przyswajania wiedzy niż bierne słuchanie.
Szkolenia in company
WSB wychodzi także ze specjalną ofertą dla firm. Przedsiębiorstwa, które chcą wysłać swoich pracowników na konkretny kurs, mogą poprosić o zorganizowanie szkolenia in company. To oznacza, że firma sama wybierze nie tylko temat szkolenia, ale także miejsce i termin, w którym będzie się ono odbywać. O szkoleniach in company i o otwartych kursach WSB można przeczytać na stronie https://www.wsb.pl/studia-i-szkolenia/szkolenia-i-kursy/.
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...