Loteria paragonowa została stworzona pod koniec 2015 roku. W całym kraju w ciągu zaledwie miesiąca zarejestrowano wówczas około 17 milionów paragonów fiskalnych. Paragony za zakupy dokonywane w październiku można było rejestrować do samego końca tego miesiąca. Ogromne zainteresowanie spowodowało, że Ministerstwo Finansów zdecydowało o przedłużeniu loterii do końca marca 2017 roku, dając wielu innym ludziom okazję do wygrania ciekawych i cennych nagród.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej informacji: Narodowa loteria paragonowa - weź paragon fiskalny! >>
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Narodowa loteria paragonowa
Tak jak przewidywało Ministerstwo Finansów, loteria paragonowa wystartowała na jesień 2015 roku. Losowanie pierwszych nagród zostało zaplanowane na miesiąc po uruchomieniu loterii, czyli w listopadzie 2015. Wcześniej został ogłoszony przetarg dla firm, które podjęłyby się zorganizowania loterii i przygotowania jej od strony technicznej. Zwyciężyło konsorcjum dwóch firm: UniqueOne oraz NuOrder. Wykonawca wziął na siebie przede wszystkim obowiązek zakupienia wszystkich nagród do loterii. Ponadto odpowiadał za przygotowanie zasad, stworzenie strony internetowej loterii oraz zadbanie o wszystkie kwestie związane z szeroko pojętym marketingiem.
Loteria paragonowa – nagrody
W ramach loterii przygotowano miesięczną pulę nagród o łącznej wartości 100 000 złotych. Wybór nagród jest dość szeroki – obejmuje przede wszystkim samochody, ale również urządzenia takie jak netbooki i tablety. Na całą akcję Ministerstwo zamierza przeznaczyć łącznie 9 000 000 zł, dzięki czemu tak wiele ciekawych nagród może być losowanych co miesiąc.
Loteria paragonowa logowanie
Aby wziąć udział w loterii, należy uczynić kilka prostych kroków. Konieczne jest przede wszystkim zarejestrowanie swojego pierwszego paragonu. Należy to zrobić na stronie internetowej akcji, na której można też się zalogować. Istnieją tu pewne ograniczenia – uznawane są wyłącznie paragony za zakupy o minimalnej wartości 10 zł. Loteria nie jest skierowana wyłącznie do klientów, bowiem przedsiębiorcy również mogą liczyć na nagrody w przypadku, kiedy zwycięży wystawiony przez nich paragon. Jest to zatem świetny środek zachęcający przedsiębiorców do pamiętania o tym, jak ważne jest wystawianie paragonów i wręczanie ich klientom.
Loteria paragonowa nie jest niczym niezwykłym. Co prawda pierwszy raz mamy do czynienia z takim pomysłem w Polsce, ale podobne akcje były już organizowane przez mnóstwo innych państw, zarówno w Europie, jak i w Ameryce Południowej czy Azji.
Akcja weź paragon – cele
Istnieje wiele powodów, dla których wystawianie paragonów fiskalnych jest bardzo ważne zarówno dla klienta, jak i sprzedawcy czy wykonawcy usługi. Jako klienci powinniśmy zbierać paragony, bowiem są one podstawą przy reklamowaniu produktu lub żądaniu jego wymiany. Firma sumiennie wystawiająca paragony posiada jednocześnie dowód na to, że działa w pełni legalnie i wywiązuje się ze swoich obowiązków jako podatnik. Głównym celem tej akcji jest zatem uświadamianie wszystkich zainteresowanych stron, jak ważne jest pilnowanie paragonów fiskalnych. Ma to być również sposób na walkę z "szarą strefą", która nieoficjalnie stanowi prawie 1/5 całej polskiej gospodarki.
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...