Nowości

Reklama na samochodzie – jak zwiększyć zasięg swojej marki w efektowny sposób?

Budowanie pozytywnego wizerunku marki na rynku i zwiększanie ogólnej rozpoznawalności jest o wiele łatwiejsze, niż myślisz. Wystarczy, że część budżetu reklamowego przeznaczysz na wykonanie eleganckiej reklamy na firmowych samochodach. To dobry sposób, aby pasywnie promować przedsiębiorstwo i realnie zwiększać zasięgi marki nie tylko na lokalnym, ale i ogólnokrajowym rynku. Zobacz, jak zaprojektować i gdzie wykonać reklamę na samochodzie, aby ta przyciągała uwagę odbiorców.

Dlaczego warto decydować się na reklamę samochodową?

W praktyce oklejanie samochodów to usługi, które proponowane już nie tylko przez zakłady autodetailingowe, które dbają o zabezpieczenie powłok lakierniczych lub szybką zmianę koloru pojazdu. Obecnie ten typ usług jest coraz powszechniejszy w biznesie, a dokładniej w ramach prowadzonych działań marketingowych.

Kilka powodów, dla których warto postawić na reklamę w formie okleiny samochodowej to:

  • realna szansa na zwiększenie zasięgów przedsiębiorstwa,
  • możliwość budowania pozytywnego wizerunku marki,
  • długotrwałe efekty – okleiny samochodowe utrzymują się na elementach blacharskich nawet przez wiele lat,
  • jednorazowa inwestycja w reklamę samochodową przynosi długotrwałe efekty.

A zatem wszelkiego rodzaju okleiny na pojazdy firmowe, a także naklejki magnetyczne na samochód to dobre rozwiązanie, jeśli chcesz skutecznie promować swoje przedsiębiorstwo, ale jednocześnie zależy Ci na pełnej optymalizacji wydatków na reklamę.

Jak zaprojektować reklamę na auto, która przyciągnie uwagę odbiorców?

Kluczem do osiągnięcia sukcesu w promocji marki w ramach reklamy na samochodach firmowych jest stworzenie dobrego projektu, który ociepli wizerunek przedsiębiorstwa i przyciągnie uwagę potencjalnych klientów. Jeśli chcesz stworzyć idealną reklamę w formie okleiny na auto, wykorzystaj kilka wskazówek:

  1. Zadbaj o to, aby projekt reklamy na samochód był zgodny stylistycznie i kolorystycznie z identyfikacją wizualną marki.
  2. Stosuj krótkie hasła reklamowe, które będą widoczne z daleka.
  3. Dbaj o kontrasty, które przyciągają uwagę. Im ciekawszy projekt graficzny, tym większe szanse na to, że pasywna reklama na samochodzie przyniesie zadowalające efekty.

Projekt przeznaczony do wydruku i oklejenia przez profesjonalistów możesz wykonać samodzielnie. Kiedy nie masz doświadczenia oraz odpowiedniego oprogramowania, lepiej zgłoś się po pomoc do profesjonalistów. Zyskasz pewność, że firmowe auto zostanie perfekcyjnie oklejone, a przygotowany projekt sprosta wszelkie Twoje oczekiwania.

Ile kosztuje wykonanie okleiny samochodu firmowego?

Decydując się na oklejenie samochodu w celu uzupełnienia strategii marketingowej marki, musisz liczyć się z wydatkami, które zaczynają się od 1500 złotych w przypadku aut dostawczych. Kiedy w grę wchodzą auta osobowe, możesz nieco taniej wykonać oklejanie samochodów. Cennik drukarni wielkoformatowej przewiduje tu koszty zaczynające się od 700 złotych.

Im większa powierzchnia reklamowa do oklejenia, tym wyższe będą koszty realizacji projektu.

Na ostateczne wydatki związane z oklejeniem auta wykonanym projektem reklamowym wpływa: rodzaj zastosowanej folii, sposób oklejenia, czas realizacji, rodzaj znakowania samochodu np. dodatkowe folie na szyby. Im więcej rozwiązań wybierzesz, tym bardziej widoczne będzie Twoje firmowe auto – pamiętaj jednak, że to idzie w parze z ceną.

Artykuł sponsorowany

Zobacz