Socialmedia
  • Sprzedaż
  • Rynek i sklepy
  • Wiedza
  • Uroda i Zdrowie
  • Technologia
  • Obsługa klienta
  • Różne
  • Grupy portali
    • farmactive.pl
    • modernbusiness.com.pl
    • marketingbusiness.pl
    • slodkidom.com.pl
    • nowy-tech.pl
    • 4sport.net.pl
    • maly-smyk.com.pl
    • skutecznypartner.pl
    • itrening.pl
    • meska-kuchnia.pl
    • dziennikpolski.com.pl
    • 4tuning.com.pl
    • lekolandia.pl
    • naszglos.com.pl
    • bluearte.pl
Obsługa klienta

Usługi archiwizacyjne - jak wybrać odpowiedniego dostawcę usługi.

Poszukiwanie rzetelnej firmy, oferującej usługi archiwizacyjne czasem może zająć nieco czasu. Nie warto w tym przypadku się jednak spieszyć. Jeśli archiwizacja zostanie profesjonalnie wykonana, na bazie tego uporządkowania nasze archiwum będzie się rozrastało przez kolejne lata. Właściwie oznaczenia i przestrzeganie konkretnych zasad wpływa więc na to, jak będą prezentowały się przyszłe zbiory. Sprawdź politykę bezpieczeństwa usługodawcy Archiwizacji nierzadko...

Jak zarządzać nowoczesnym biurem rachunkowym?

Nowoczesne biura rachunkowe muszą być w stanie poradzić sobie ze zmieniającym się otoczeniem regulacyjnym, rosnącymi wymaganiami klientów i szybkim tempem pracy. Dowiedz się, jak zaoszczędzić czas i nie wykonywać powtarzalnych, ręcznych zadań, abyś mógł skupić się na swoich klientach. Jak zmienili się klienci i księgowi? Przedsiębiorcy zmieniają swoje potrzeby. Oczekują szybkich rozliczeń podatkowych i prawidłowego księgowania dokumentów. Oczekują stałego...

Praca w obsłudze klienta to nie to samo, co praca w call center

Praca w dziale obsługi klienta to satysfakcjonujący wybór kariery. Będziesz na pierwszej linii frontu wielu funkcji biznesowych, a przy okazji rozwiniesz swoje umiejętności pracy z ludźmi i inteligencję emocjonalną. Wymagania stawiane w pracy w dziale obsługi klienta są wysokie, ale pozwalają one również rozwinąć umiejętności rozwiązywania problemów i zdobyć cenne doświadczenie w różnych dziedzinach biznesu. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na pracę w małej...

Jakie usługi wybrać do firmy logistycznej?

​Normowanie czasu pracy, zarządzanie poszczególnymi zadaniami czy etatyzacja to zagadnienia, które są niezwykle ważne w każdej firmie logistycznej. Równie istotna jest motywacja pracowników i stały kontakt w trakcie wykonywania zleceń, tak aby wszystko było wykonywane terminowo i zgodnie z wytycznymi klienta. Proces pracy można bardzo ułatwić, wybierając odpowiednie usługi do firmy logistycznej. Komunikacja – podstawowy aspekt pracy z klientem Klienci, podwykonawcy...

Elastyczność ofert sieci komórkowych

​Sieci telekomunikacyjne charakteryzują się coraz bardziej elastycznym podejściem w stosunku do klientów. Co więcej to właśnie klienci mogą swobodnie decydować o tym jakie usługi mają wchodzić w skład ich abonamentu. Dzięki temu warto zapoznać się z wariantami abonamentów oraz dodatkowymi usługami przed podpisaniem umowy z danym operatorem telekomunikacyjnym. Oferty telekomunikacyjne a potrzeby klientów Na rynku telekomunikacyjnym funkcjonuje tylko kilku operatorów...

Jak usprawnić obsługę klienta w swojej firmie?

​Odpowiednia obsługa klienta to dziś klucz do sukcesu w świecie e-commerce, bez względy na branżę, w której działasz, czy produkt, który oferujesz. Efektywny proces obsługi zamówień, a także ewentualnych reklamacji zapewni Ci konwersję na pożądanym poziomie. Wiele sklepów internetowych ma problem z porzuconymi koszykami i mimo tysięcy odwiedzin witryny, nie sprzedaje na zadowalającym poziomie. Bardzo ważne jest, aby prowadząc swój biznes dobrze zagospodarować wszystkie...

Kontaktinfolinia.pl: gwarantowana pomoc dla każdego!

Jeśli sądzisz, że nie potrzebujesz numerów telefonu do obsługi klienta, to pozwól, że wyprowadzimy Cię z błędu. Być może w tym momencie nie jest Ci potrzebny kontakt z infolinią, ale co przyniesie przyszłość? Czy jesteś pewien, że już nigdy nie poprosisz o pomoc operatora swojej sieci komórkowej, firmy kurierskiej albo instytucji z działu finansowego? Otóż to… Kontaktinfolinia.pl to perspektywiczne rozwiązanie na długie lata. Kontaktinfolinia.pl:...

Jak opakowanie wpływa na postrzeganie firmy przez klienta?

​ Obraz jest najszybszym sposobem komunikacji. Dzieje się tak, ponieważ ludzki mózg o wiele lepiej radzi sobie z przyswojeniem treści wizualnych niż ze zrozumieniem komunikatów tekstowych czy werbalnych. W ciągu zaledwie 1/10 sekundy wie już wszystko, na temat oglądanego obrazu. Dlatego praktycznie od samego początku istnienia marketingu, czerpie on garściami z tej naturalnej zdolności człowieka, wykorzystując ją również do projektowania opakowań, dla różnego rodzaju...

Ile kosztuje wyrobienie pieczątki?

Posiadanie pieczątki firmowej to spore ułatwienie w pracy. Dzięki niej można znacząco skrócić czas potrzebny na podpisywanie i zatwierdzanie dokumentów, a także dodatkowo zbudować profesjonalny wizerunek firmy. Mimo że pieczątki nie są wymagane przez prawo, to wciąż wielu przedsiębiorców chętnie z nich korzysta. Jaki jest koszt wyrobienia takiego stempla i czy rzeczywiście taka inwestycja się opłaca? Ceny pieczątek firmowych Pieczątki wykonywane są na...

Lokalizacja telefonu – jak namierzyć telefon przez Internet?

Lokalizowanie telefonu sposobem na spokojną głowę Ile razy rodzice dzieci zastanawiali się gdzie są ich pociechy, a one nie odbierały telefonu? Ile razy zdarza się tak, że szef nie może być w pracy, żeby móc przypilnować obecności swoich pracowników? I w ogóle ile razy zdarza nam się zgubić gdzieś telefon, a potem nie móc go za nic w świecie znaleźć? Dlatego właśnie lokalizowanie telefonu to doskonały sposób na to, aby mieć w pełni spokojną głowę. Dzięki...

Skuteczna strategia - content marketing

​ Praktycznie nie ma już firm nieposiadających własnych stron www. Współczesne przedsiębiorstwa, aby utrzymać się na rynku i mieć klientów, musiały przenieść swoje działania do internetu i wykorzystać możliwości, jakie daje globalna sieć. By działać efektywnie, należy jasno zdefiniować cele i konsekwentnie dążyć do ich realizacji. Jednym z kluczowych aspektów jest opracowanie właściwej strategii content marketingowej, dostosowanej do e-konsumentów. Cele...

Obsługa klienta w chmurze

Coraz więcej firm chcąc dostosować się do szybkiego rozwoju technologicznego, korzysta z przechowywania danych w tzw. „chmurze”. Zaczyna być ona podstawowym rozwiązaniem stosowanym w wielu obszarach działalności przedsiębiorstw, a także w wielu sektorach – od bankowości poprzez komunikację, aż do branż metalowych, min. CNC, dźwigowych, gastronomicznych, budowlanych. Jednym z ważniejszych elementów procesu biznesowego, w którym chmura z powodzeniem...

Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych

Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę danych przedsiębiorstwa coraz częściej wykorzystują w obsłudze klienta, inwestują więc w nowe narzędzia analityczne. Często ma to decydujące znaczenie dla utrzymania klientów. Prawie jedna trzecia z nich lepiej ocenia kontakt z firmami, które znają ich historię. – Ogromnym wyzwaniem dla...

Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent

Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi. Przedsiębiorcy zwiększają więc nakłady na poprawę relacji z klientami. Efekty widać. Według Polskiego Programu Jakość Obsługi wskaźnik satysfakcji klientów z obsługi wynosi dziś 75 proc., a w ciągu ostatnich dwóch lat wzrósł o 14 punktów procentowych. W ciągu kilkunastu lat polskie firmy przeszły...

  • Technologia
    • Czytnik czasu pracy- 3 najważniejsze kryteria wyboru
    • Czym jest atak Clickjacking i jak się przed nim chronić?
    • Co zrobić w przypadku uszkodzenia dysku twardego?
  • Różne
    • Ile kosztuje pranie tapicerki samochodowej?
    • Powłoka ceramiczna na lakier samochodowy. Czy warto wykonać ją samodzielnie?
    • Jak wybrać dobrą agencję marketingową?
  • Rynek i sklepy
    • Zalety domów mediowych
    • 7 rzeczy, o których należy pamiętać przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek
    • Jysk - Gazetka promocyjna z najnowszymi ofertami na meble, akcesoria i dekoracje
  • Uroda i Zdrowie
    • Co to jest zespół Gilberta?
    • Korzyści z kupowania materiałów medycznych online
    • Praca w opiece nad osobami starszymi – jak wygląda?
  • Wiedza
    • Prowadzenie firmy budowlanej - najczęściej napotykane trudności
    • Co warto wiedzieć o języku słowackim?
    • Szkolenia z zamówień publicznych - na co zwrócić uwagę podczas wyboru?
Socialmedia
© Copyright ie6.pl (Internet i E-commerce na 6-stkę). Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
  • Sprzedaż
  • Rynek i sklepy
  • Wiedza
  • Uroda i Zdrowie
  • Technologia
  • Obsługa klienta
  • Różne
  • Grupy portali
    • farmactive.pl
    • modernbusiness.com.pl
    • marketingbusiness.pl
    • slodkidom.com.pl
    • nowy-tech.pl
    • 4sport.net.pl
    • maly-smyk.com.pl
    • skutecznypartner.pl
    • itrening.pl
    • meska-kuchnia.pl
    • dziennikpolski.com.pl
    • 4tuning.com.pl
    • lekolandia.pl
    • naszglos.com.pl
    • bluearte.pl