W dobie wszechobecnych działań marketingowych firmy stale poszukują innowacyjnych rozwiązań w celu wyróżnienia się na tle konkurencji. Taśmy pakowe wykorzystywane są powszechnie w sektorze e-commerce oraz w branży logistycznej. Można je dowolnie personalizować, ale najczęściej firmy decydują się oznakować je logotypem marki. Tym sposobem taśmy pakowe z logo stają się nienachalnym nośnikiem reklamy, które stanowi wsparcie w budowaniu wizerunku marki. Taśmy z nadrukiem łączą w sobie funkcje praktyczną z zabezpieczającą, zwiększając szanse marki w komunikacji marketingowej. Oto 5 porad, jak efektywnie wykorzystać taśmę pakową z logo w marketingu
Klienci sklepów internetowych wymagają od sprzedawców, aby zakupione produkty docierały do nich w nienaruszonym stanie. Towar powinien być więc perfekcyjnie zapakowany. Taśmy pakowe z logo o wysokiej jakości, pochodzące od sprawdzonych dostawców, są w stanie zagwarantować bezpieczeństwo dla zawartości przesyłki. Pakowanie paczek z użyciem dobrych jakościowo taśm z nadrukiem zapewnia odbiorcę o profesjonalnym podejściu sprzedającego i wzbudza w nim zaufanie do marki.
Wykorzystywanie w procesie pakowania taśm z nadrukiem skutecznie, choć dyskretnie wzmacnia wizerunek marki. Opakowanie, oklejone taśmą pakową z logo, sprawia, że automatycznie wizerunek marki jest utrwalany w świadomości odbiorcy. Dzięki temu firma staje się rozpoznawalna. Odpowiednio zabezpieczona przesyłka świadczy również o profesjonalizmie, co pozytywnie odbija się na postrzeganie marki przez klientów.
Opinia o sprzedającym powstaje już w momencie, kiedy odbiorca otrzymuje do swoich rąk przesyłkę. Niestaranne pakowanie przy użyciu słabych akcesoriów wywoła raczej negatywne emocje, tym bardziej, jeśli przesyłka dotrze uszkodzona. Taśma pakowa z logo wzbudza zaufanie klientów i zwiększa atrakcyjność wizualną przesyłki. Oprócz logotypu taśma może zawierać dodatkowo przydatne informacje o firmie lub slogany reklamowe, które utrwalają się w pamięci odbiorcy.
Przesyłka, zabezpieczona taśmą z nadrukiem, wygląda estetycznie i oryginalnie. Pozwala zwrócić uwagę klienta. Taśma z ciekawą grafiką lub spersonalizowanym komunikatem do odbiorcy to świetne narzędzie marketingowe. Umożliwia nie tylko budowanie relacji z klientami, ale najczęściej trwale łączy go z marką.
Sklepy internetowe, które inwestują w dobrej jakości materiały opakowaniowe, wzbudzają zaufanie swoich klientów. Taśma pakowa z logo wywołuje u odbiorcy wrażenie, że firma jest solidna oraz godna zaufania. Sposób zabezpieczania przesyłek także wpływa na postrzeganie firmy. Spersonalizowane komunikaty, profesjonalna ochrona oraz estetyczne opakowanie pomagają budować trwałe relacje z kupującymi. Odbiorca, u którego pojawiły się pozytywne emocje po otrzymaniu przesyłki, z pewnością wróci na zakupy.
Efektywne taśmy pakowe z logo od TCM Service
Taśmy pakowe z logo gwarantują nie tylko zabezpieczenie zawartości przesyłek, ale również stanowią formę reklamy. Projektowanie efektywnych taśm z nadrukiem pomaga budować rozpoznawalność marki i daje szansę na wyróżnienie się na tle konkurencji. Skuteczne narzędzia marketingowe, jakimi stały się znakowane taśmy pakowe, w swojej ofercie posiada TCM Service. To firma o wieloletnim doświadczeniu, dostarczająca swoim klientom najwyższej jakości rozwiązania. Do dyspozycji kupujących jest bogaty asortyment taśm o różnych parametrach technicznych, na których można umieścić trwały nadruk.
Artykuł partnera
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...