Zabawne czy praktyczne – gadżety z logo wspierają wzrost rozpoznawalności marki i właśnie dlatego są tak chętnie wybierane przez przedsiębiorców. Chcesz zamówić gadżety reklamowe z logo? Poznaj aktualne trendy. Podpowiadamy też, jak wybrać gadżety, aby służyły one niezawodnie przez dłuższy czas.
Jakie gadżety z logo warto zamówić – trendy 2024
Nie wszystkie gadżety z logo cieszą się taką samą popularnością – w branży reklamowej trendy zmieniają się często. Szukasz modnych gadżetów z logo? Takich, które będą atrakcyjnym upominkiem dla pracowników, klientów i kontrahentów? W 2024 r. należą do nich: gadżety ekologiczne, gadżety elektroniczne oraz butelki – również termiczne.
Ekologiczne gadżety firmowe z nadrukiem
W ostatnich latach coraz więcej mówi się o ekologii i konieczności zmiany przyzwyczajeń. Nie dotyczy to wyłącznie konsumentów – pod presją są też firmy, które coraz częściej uwzględniają w strategii czynniki ESG. To powoduje, że ekologiczne gadżety z logo w bieżącym roku wciąż będą bardzo popularne. Co warto zamówić? Oto kilka ciekawych propozycji:
- podkładki filcowe lub korkowe – przydają się zarówno w biurze, jak i w domu, są też dostępne z różnymi motywami (np. świątecznym);
- ekologiczne długopisy i zestawy piśmiennicze – to podstawa w każdym biurze i jeden z najpopularniejszych gadżetów, który dostępny jest również w opcji eko;
- torby z bawełny lub juty – jednorazowe reklamówki rozkładają się przez wiele lat i stąd też właśnie firmy chętnie wybierają materiałowe torby, na których można nanieść logo;
- kalendarze książkowe – mimo że są one wypierane przez aplikacje na komputer i smartfon, to wciąż wielu pracowników preferuje korzystanie z papieru.
Gadżety elektroniczne z logo
Współcześnie technologia to część naszego codziennego życia. To powoduje, że elektroniczne gadżety z logo są bardzo pożądane. Chcesz, aby Twoja firma była postrzegana jako innowacyjna? Lubisz być na bieżąco z trendami? Lista gadżetów elektronicznych, na które możesz się zdecydować, jest długa – oto kilka przykładów:
- słuchawki nauszne – w ostatnim czasie wróciły one do łask, a dzięki dość dużej powierzchni obudowy z powodzeniem można nanieść na nią np. firmowe logo;
- uchwyty na telefon – sprawdzają się m.in. podczas długich wideorozmów oraz ułatwiają utrzymanie porządku na biurku;
- smartwatche – to gadżety firmowe z nadrukiem z wyższej półki, które można wręczyć kluczowym klientom w podziękowaniu za długą, owocną współpracę;
- zegary ścienne – można je spotkać w praktycznie każdym biurze i instytucji publicznej, a to powoduje, że świetnie sprawdzają się w roli gadżetu z logo.
Butelki na wodę i termiczne – gadżety z logo
Gadżety z logo mogą pomóc w utrzymaniu dobrej kondycji. Świetnym przykładem są butelki na wodę i butelki termiczne. To produkty wielokrotnego użytku, które ułatwiają kontrolę nad nawodnieniem organizmu. A to ma kluczowe znaczenie dla samopoczucia – nawet niewielki poziom odwodnienia zaburza koncentrację, powoduje uczucie zmęczenia i wywołuje ból głowy.
Butelki na wodę i butelki termiczne są nie tylko praktyczne – mają dużą powierzchnię, na którą można nanieść nadruk. Na butelce zmieści się nie tylko logo – nadruk może obejmować też znak graficzny czy motywacyjne hasło.
Dlaczego warto zamawiać gadżety reklamowe – 3 korzyści dla Twojej firmy
Zastanawiasz się, czy warto inwestować w droższe, niestandardowe gadżety reklamowe z logo firmy? Oczywiście możesz ograniczyć się do breloków czy długopisów (zwłaszcza gdy wybierzesz modele ekologiczne), ale to masowe gadżety z logo. Oznacza to, że nie sprawdzą się one jako wyjątkowy upominek dla szczególnie cennych pracowników czy kluczowych klientów.
Bez względu na to, jakie gadżety promocyjne z logo zamawiasz, możesz tylko zyskać. Oto 3 powody, dla których warto wykorzystać gadżety reklamowe – pozwalają one:
- Zwiększyć rozpoznawalność marki. Z przeprowadzonych badań wynika, że konsument musi zetknąć się z marką od 5 do 7 razy, aby ją zapamiętać. Gadżety z logo zwiększają szansę na to, że ich użytkownik zetknie się z logo Twojej marki (np. sprawdzając, która jest godzina).
- Zbudować pozytywny wizerunek firmy. Rozdając nawet drobne gadżety z logo, Twoja firma zyska pozytywny wizerunek. To nie wszystko – osoby, które będą miały z nią styczność, będą kojarzyć logo Twojej firmy z pozytywnymi wrażeniami. To z kolei może wpłynąć na ich przyszłe decyzje zakupowe.
- Zmotywować pracowników. Smartwatche, markowa odzież czy zestawy narzędziowe – takie gadżety z logo mogą być dodatkową motywacją dla pracowników. Firmy, które pamiętają o docenieniu starań własnego zespołu, zyskują – przeznaczają mniej na działania HR, bo rotacja pracowników jest niższa.
Aby zyskać jak najwięcej na zakupie gadżetów reklamowych, musisz pamiętać o jakości ich wykonania – nie mogą być to produkty niskiej jakości. Jeżeli wyroby z nadrukiem logo planujesz wręczyć pracownikom, warto poznać ich hobby lub przyzwyczajenia – gadżety nie powinny być przypadkowe.
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...