Nowości

Jak usprawnić obsługę klienta w swojej firmie?

​Odpowiednia obsługa klienta to dziś klucz do sukcesu w świecie e-commerce, bez względy na branżę, w której działasz, czy produkt, który oferujesz. Efektywny proces obsługi zamówień, a także ewentualnych reklamacji zapewni Ci konwersję na pożądanym poziomie. Wiele sklepów internetowych ma problem z porzuconymi koszykami i mimo tysięcy odwiedzin witryny, nie sprzedaje na zadowalającym poziomie. Bardzo ważne jest, aby prowadząc swój biznes dobrze zagospodarować wszystkie kanały komunikacyjne, którymi możemy dotrzeć do klienta, a on do nas. Z jednej strony mamy mnóstwo możliwości, dających szerokie pole manewru. Z drugiej strony, trudno jest nam nad wszystkimi tymi kanałami "zapanować" i bardzo często zdarza się nam, że klienci czują się zniechęceni utrudnionym kontaktem z naszą firmą.

Wykorzystaj potencjał pracy zespołowej

Jak tego uniknąć? W prowadzeniu biznesu w świecie e-commerce koniecznie musimy wspomagać się skutecznymi i przejrzystymi narzędziami, które pomogą nam usprawnić obsługę klienta i zrobić z niej swoją wizytówkę. Dzięki elastycznemu i kompleksowemu narzędziu, jakim jest system Thulium, możesz zapewnić swoim klientom całościową obsługę na najwyższym poziomie i na wszystkich kanałach. Tworząc system Thulium, myślano o wielokanałowym hubie komunikacyjnym, który sprawnie zepnie ze sobą wszystkie wykorzystywane przez Ciebie narzędzia i uszczelni Twoją komunikację z klientem. Dzięki systemowi Thulium bez problemu zaprojektujesz efektywny proces obsługi zamówień, ale także wygodny i satysfakcjonujący proces reklamacji. Twoi klienci w łatwy sposób załatwią wszystkie swoje problemy.

Wszystko spięte w jednym miejscu

Zarówno przy składaniu zamówienia, jak i przy ewentualnej reklamacji warto umożliwić swoim klientom kontakt przez różnorodne kanały komunikacji. Thulium dostarcza elastyczny program do reklamacji, który pozwoli Ci wykorzystać potencjał omnichannel. Przy obsłudze reklamacji można wykorzystywać zarówno formularze online, obsługę klienta na infolinii, poprzez maila, czata firmowego, a nawet Messengera. O statusie i procesie reklamacji warto informować klientów poprzez SMS-y. Wykorzystanie social mediów i możliwości, jakie dają, jest dziś zupełnie oczywiste i nie powinniśmy klientom utrudniać komunikacji tą drogą. Po naszej stronie leży dobre zebranie tych wszystkich kanałów i spięcie ich tak, by nie omijały nas żadne ważne informacje i pytania. I tu z pomocą przychodzi Thulium.

Dobry program do reklamacji

Co bardzo ważne, system Thulium umożliwia Ci sprawną, szybką i bieżącą analizę wszystkich procesów obsługi klienta. Prowadzenie sklepu internetowego nie może odbywać się bez rzetelnej analizy procesu sprzedaży i reklamacji, tak, by jak najszybciej wychwytywać ewentualne błędy i je korygować. Wiele informacji na temat potrzeb klienta i jego oczekiwań względem reklamacji da Ci analiza rozmów agentów. Niesamowitym ułatwieniem ich pracy, także w przypadku reklamacji, jest karta klienta, która wyświetla się podczas kontaktu z agentem dzięki danym z systemu CRM. Pomaga to w fachowej i spersonalizowanej rozmowie z klientem, dzięki łatwemu dostępowi do całej historii kontaktu i wszystkich rozmów. Program do reklamacji Thulium w szybki i sprawny sposób pomoże agentowi obsłużyć klienta na satysfakcjonującym obie strony poziomie.

Artykuł partnera

Zobacz