Nowości

Elektroniczne biuro obsługi klienta – postaw na skuteczną komunikację z klientem

W nowoczesnym biurze obsługi klienta to klient przejmuje inicjatywę. Ty zaś dajesz mu dostęp do niezbędnych dokumentów i narzędzi, które mu w tym pomogą. Sprawdź, ile możesz zyskać, zmieniając swój BOK na eBOK.

eBOK – na czym to polega?

Elektroniczne biuro obsługi klienta to platforma internetowa, której funkcjonalność pozwala na szybkie i samodzielne załatwienie wielu spraw przez samych klientów. Intuicyjny w obsłudze serwis przenosi dotychczasowe obowiązki Twoich pracowników na kontrahentów, którzy dzięki temu zyskują bezproblemowy dostęp do salda rozrachunków, statusów płatności, rozliczeń, aktualności i wiadomości. Przykładowo, klient samodzielnie jest w stanie zobaczyć i pobrać wystawioną przez Ciebie fakturę, odczytać wysłane przez Ciebie wiadomości czy nawiązać z Tobą kontakt poprzez specjalnie przygotowany do tego formularz.

Elektroniczne biuro obsługi klienta – dlaczego warto?

Z punktu widzenia klienta aplikacja eBOK pozwala monitorować mu przebieg Waszej współpracy, poprzez sprawdzenie statusów płatności, historii aktywności czy rozrachunków. Klient może również otrzymywać powiadomienia o zbliżających się płatnościach, jak i opłacić rachunki, dzięki czemu Ty masz większą pewność, że opłaty nastąpią terminowo. Wystawione faktury, ale też nawiązane umowy i inne dokumenty, podobnie jak informacje i dane swoich klientów, przechowujesz w jednym miejscu. Dokumentację możesz przeglądać i pobierać. Co więcej, w obrębie jednej platformy możesz zgromadzić wszystkie wiadomości od swoich klientów, ograniczając w ten sposób zbędny kontakt telefoniczny czy mailowy. Jako administrator swojego konta, zyskujesz również dostęp do informacji o każdym ze swoich klientów, w tym także o ich ewentualnych zaległościach finansowych.

Jeszcze więcej korzyści

Jakie zalety niesie za sobą wdrożenie elektronicznej obsługi klienta w firmie? Jest ich naprawdę sporo:

  • oszczędność czasu zagwarantowana poprzez łatwy dostęp do informacji dotyczących klientów,
  • podgląd danych wszystkich klientów z poziomu jednej aplikacji,
  • prosty i wygodny sposób komunikowania się z klientami,
  • zwiększenie terminowości płatności za sprawą powiadomień,
  • bezproblemowy dostęp do bieżącej i archiwalnej dokumentacji,
  • odciążenie Twoich pracowników poprzez funkcjonalność, która pozwala klientowi na samodzielne załatwienie szeregu spraw,
  • możliwość zintegrowania platformy z podpisem elektronicznym.

Usługa eBOK Lite od Paperless Lite

Zastanawiasz się, w jaki sposób możesz wprowadzić obsługę klienta online w swojej firmie? Dostęp do systemu eBOK możesz uzyskać, korzystając z oferty marki Paperless Lite, określanej mianem lidera papeless na polskim rynku. System eBOK Lite świetnie sprawdza się w firmach działających w branżach usług telewizyjnych i telekomunikacyjnych, bankowej i finansowej czy energetycznej, ale i wielu innych. Polecany jest zarówno dla dużych firm, jak i dla mniejszych przedsiębiorstw, w których efektywna komunikacja z klientami ma kluczowe znaczenie dla ich skutecznej działalności.

Artykuł partnera

 

Zobacz