W nowoczesnym biurze obsługi klienta to klient przejmuje inicjatywę. Ty zaś dajesz mu dostęp do niezbędnych dokumentów i narzędzi, które mu w tym pomogą. Sprawdź, ile możesz zyskać, zmieniając swój BOK na eBOK.
eBOK – na czym to polega?
Elektroniczne biuro obsługi klienta to platforma internetowa, której funkcjonalność pozwala na szybkie i samodzielne załatwienie wielu spraw przez samych klientów. Intuicyjny w obsłudze serwis przenosi dotychczasowe obowiązki Twoich pracowników na kontrahentów, którzy dzięki temu zyskują bezproblemowy dostęp do salda rozrachunków, statusów płatności, rozliczeń, aktualności i wiadomości. Przykładowo, klient samodzielnie jest w stanie zobaczyć i pobrać wystawioną przez Ciebie fakturę, odczytać wysłane przez Ciebie wiadomości czy nawiązać z Tobą kontakt poprzez specjalnie przygotowany do tego formularz.
Elektroniczne biuro obsługi klienta – dlaczego warto?
Z punktu widzenia klienta aplikacja eBOK pozwala monitorować mu przebieg Waszej współpracy, poprzez sprawdzenie statusów płatności, historii aktywności czy rozrachunków. Klient może również otrzymywać powiadomienia o zbliżających się płatnościach, jak i opłacić rachunki, dzięki czemu Ty masz większą pewność, że opłaty nastąpią terminowo. Wystawione faktury, ale też nawiązane umowy i inne dokumenty, podobnie jak informacje i dane swoich klientów, przechowujesz w jednym miejscu. Dokumentację możesz przeglądać i pobierać. Co więcej, w obrębie jednej platformy możesz zgromadzić wszystkie wiadomości od swoich klientów, ograniczając w ten sposób zbędny kontakt telefoniczny czy mailowy. Jako administrator swojego konta, zyskujesz również dostęp do informacji o każdym ze swoich klientów, w tym także o ich ewentualnych zaległościach finansowych.
Jeszcze więcej korzyści
Jakie zalety niesie za sobą wdrożenie elektronicznej obsługi klienta w firmie? Jest ich naprawdę sporo:
- oszczędność czasu zagwarantowana poprzez łatwy dostęp do informacji dotyczących klientów,
- podgląd danych wszystkich klientów z poziomu jednej aplikacji,
- prosty i wygodny sposób komunikowania się z klientami,
- zwiększenie terminowości płatności za sprawą powiadomień,
- bezproblemowy dostęp do bieżącej i archiwalnej dokumentacji,
- odciążenie Twoich pracowników poprzez funkcjonalność, która pozwala klientowi na samodzielne załatwienie szeregu spraw,
- możliwość zintegrowania platformy z podpisem elektronicznym.
Usługa eBOK Lite od Paperless Lite
Zastanawiasz się, w jaki sposób możesz wprowadzić obsługę klienta online w swojej firmie? Dostęp do systemu eBOK możesz uzyskać, korzystając z oferty marki Paperless Lite, określanej mianem lidera papeless na polskim rynku. System eBOK Lite świetnie sprawdza się w firmach działających w branżach usług telewizyjnych i telekomunikacyjnych, bankowej i finansowej czy energetycznej, ale i wielu innych. Polecany jest zarówno dla dużych firm, jak i dla mniejszych przedsiębiorstw, w których efektywna komunikacja z klientami ma kluczowe znaczenie dla ich skutecznej działalności.
Artykuł partnera
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...