Nie wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym można wysłać do klienta w kopercie bąbelkowej – niekiedy potrzebne są kartony. Jednak za wyborem tego rozwiązania przemawia coś jeszcze – mowa o pierwszym wrażeniu, jakie można wywrzeć na kliencie. Może ono zachęcić go do złożenia kolejnego zamówienia. Dowiedz się więcej.
Prowadzisz sklep internetowy? Zadbaj o odpowiednie kartony wysyłkowe
Chociaż produkt jest najważniejszy, to sposób jego zapakowania również ma znaczenie. Z jednej strony mowa o zabezpieczeniu towaru np. przed uszkodzeniami mechanicznymi, z drugiej zaś o wywołaniu określonych wrażeń u klienta. Stąd też wybór kartonów wysyłkowych tylko pozornie jest sprawą oczywistą – uwagę warto zwrócić m.in. na grubość tektury, rodzaj zamknięcia i estetykę. Dobrym pomysłem może być nadruk nazwy lub logo firmy na kartonie – opakowania kartonowe z nadrukiem prezentują się profesjonalnie.
Szukasz opakowań kartonowych dla sklepu internetowego? Sprawdź ofertę producenta – https://waps-kart.pl/.
Czym się kierować, dobierając kartony do wysyłanych produktów?
Kluczowy jest oferowany asortyment, a precyzując jego wielkość i waga. Prowadzisz sklep z kosmetykami? Możesz skorzystać z prostych w składaniu kartonów klejonych. Jeżeli jednak sprzedawane produkty należą do kategorii luksusowej, lepszym wyborem mogą okazać się eleganckie pudełka wsuwane.
W swoim sklepie internetowym oferujesz elektronikę? Najpewniej potrzebujesz kartonów teleskopowych. Doskonale sprawdzają się one podczas transportu cięższych urządzeń elektronicznych, które wymagają specjalnej ochrony – posiadają one wzmocnioną strukturę, w tym grubsze dno.
Jak nie popełnić błędu, zamawiając kartony dla e-commerce? Zwróć uwagę na rodzaj fali zastosowanej w kartonach. Przykładowe to:
- fala E – grubość to 1,5 mm (3 warstwy);
- fala EE – grubość to 2,5 mm (4 warstwy);
- fala EB – grubość 4,5 mm (5 warstw).
Jakich błędów unikać, pakując produkty w e-commerce?
Dopiero ruszasz z własnym sklepem internetowym? Poznaj błędy najczęściej popełniane podczas pakowania produktów.
- Pakowanie zamówień w zbyt duży karton – w takim przypadku transportowany produkt może nie być odpowiednio zabezpieczony, co zwiększa ryzyko jego uszkodzenia. Dodatkowo potrzebna będzie większa ilość wypełniaczy, co łączy się z dodatkowymi kosztami dla sprzedającego.
- Korzystanie z używanych kartonów – nie dość, że może ucierpieć na tym wizerunek firmy, to należy mieć świadomość, że używane, już podniszczone opakowania nie zapewnią produktowi należytej ochrony.
- Źle dobrany typ opakowania – karton wysyłkowy należy dopasować do wysyłanych produktów. Przykładowo, jeśli prowadzisz sklep z luksusowymi towarami, zadbaj o to, by klient czuł, że ma do czynienia z marką premium już na etapie odbioru przesyłki. Unikatowy nadruk, wybór solidnego opakowania, podkreślą Twoją dbałość o szczegóły.
Unikając najpopularniejszych błędów, możesz jedynie zyskać w oczach klientów – Twój sklep będzie postrzegany jako miejsce, w którym warto złożyć zamówienie.
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...