Nowości
Różne

Jak dopasować opakowanie kartonowe do produktu?

​Nie wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym można wysłać do klienta w kopercie bąbelkowej – niekiedy potrzebne są kartony. Jednak za wyborem tego rozwiązania przemawia coś jeszcze – mowa o pierwszym wrażeniu, jakie można wywrzeć na kliencie. Może ono zachęcić go do złożenia kolejnego zamówienia. Dowiedz się więcej.

Prowadzisz sklep internetowy? Zadbaj o odpowiednie kartony wysyłkowe

Chociaż produkt jest najważniejszy, to sposób jego zapakowania również ma znaczenie. Z jednej strony mowa o zabezpieczeniu towaru np. przed uszkodzeniami mechanicznymi, z drugiej zaś o wywołaniu określonych wrażeń u klienta. Stąd też wybór kartonów wysyłkowych tylko pozornie jest sprawą oczywistą – uwagę warto zwrócić m.in. na grubość tektury, rodzaj zamknięcia i estetykę. Dobrym pomysłem może być nadruk nazwy lub logo firmy na kartonie – opakowania kartonowe z nadrukiem prezentują się profesjonalnie.

Szukasz opakowań kartonowych dla sklepu internetowego? Sprawdź ofertę producenta – https://waps-kart.pl/.

Czym się kierować, dobierając kartony do wysyłanych produktów?

Kluczowy jest oferowany asortyment, a precyzując jego wielkość i waga. Prowadzisz sklep z kosmetykami? Możesz skorzystać z prostych w składaniu kartonów klejonych. Jeżeli jednak sprzedawane produkty należą do kategorii luksusowej, lepszym wyborem mogą okazać się eleganckie pudełka wsuwane.

W swoim sklepie internetowym oferujesz elektronikę? Najpewniej potrzebujesz kartonów teleskopowych. Doskonale sprawdzają się one podczas transportu cięższych urządzeń elektronicznych, które wymagają specjalnej ochrony – posiadają one wzmocnioną strukturę, w tym grubsze dno.

Jak nie popełnić błędu, zamawiając kartony dla e-commerce? Zwróć uwagę na rodzaj fali zastosowanej w kartonach. Przykładowe to:

  • fala E – grubość to 1,5 mm (3 warstwy);
  • fala EE – grubość to 2,5 mm (4 warstwy);
  • fala EB – grubość 4,5 mm (5 warstw).

Jakich błędów unikać, pakując produkty w e-commerce?

Dopiero ruszasz z własnym sklepem internetowym? Poznaj błędy najczęściej popełniane podczas pakowania produktów.

  • Pakowanie zamówień w zbyt duży karton – w takim przypadku transportowany produkt może nie być odpowiednio zabezpieczony, co zwiększa ryzyko jego uszkodzenia. Dodatkowo potrzebna będzie większa ilość wypełniaczy, co łączy się z dodatkowymi kosztami dla sprzedającego.
  • Korzystanie z używanych kartonów – nie dość, że może ucierpieć na tym wizerunek firmy, to należy mieć świadomość, że używane, już podniszczone opakowania nie zapewnią produktowi należytej ochrony.
  • Źle dobrany typ opakowania – karton wysyłkowy należy dopasować do wysyłanych produktów. Przykładowo, jeśli prowadzisz sklep z luksusowymi towarami, zadbaj o to, by klient czuł, że ma do czynienia z marką premium już na etapie odbioru przesyłki. Unikatowy nadruk, wybór solidnego opakowania, podkreślą Twoją dbałość o szczegóły.

Unikając najpopularniejszych błędów, możesz jedynie zyskać w oczach klientów – Twój sklep będzie postrzegany jako miejsce, w którym warto złożyć zamówienie.

Zobacz