Nowości

Długopisy z logo firmy kontra nieoczywiste gadżety reklamowe. Na co postawić?

Marketing jest rzeczą bardzo istotną. Dzięki niemu możesz wypromować swoją firmę za niewielkie pieniądze, chociaż musisz mieć świadomość, że jest to długa i żmudna praca. Nowoczesny marketing znacząco różni się od tego, który jeszcze znamy sprzed lat. O ile kiedyś klient cieszył się, że dostaje jakikolwiek gadżet, to dziś już na każdą otrzymaną przez niego rzecz, patrzy również pod kątem jakości. Postanowiliśmy zestawić ze sobą tradycyjne formy marketingu w postaci gadżetów firmowych jak długopis, a z drugiej strony nowocześniejsze produkty. Na które się zdecydować? Aby się tego dowiedzieć, zachęcamy do zapoznania z naszym tekstem.

Długopisy 

Podarowanie długopisu zawsze jest sprytnym zabiegiem marketingowym z wielu względów. Przede wszystkim koszt produkcji takiego gadżetu jest niewielki, a trzeba powiedzieć sobie, że ludzie potrzebowali, potrzebują i będą potrzebować długopisów. Bardzo dobrym rozwiązaniem są długopisy z logo firmy. W taki sposób sprawiasz, że osoba otrzymująca długopis będzie wręcz zmuszona do tego, żeby przynajmniej od czasu do czasu spojrzeć na twój logotyp. 

Dzięki temu utrwalasz w jej świadomości motyw przewodni prowadzonego przez ciebie przedsiębiorstwa. Jeżeli już jednak decydujesz się na wyprodukowanie długopisów, to musisz mieć świadomość, że liczy się również nie tylko ciekawy wygląd, ale istotna jest jakość. Klient, który otrzyma wartościowy produkt z pewnością będzie mieć o tobie dobre zdanie, a dodatkowo jeżeli zobaczy twoją reklamę w innym miejscu, to tylko wzmocni to pozytywny przekaz. Minusem rozdawania długopisów jest jednak brak zaskoczenia odbiorcy, ale w przypadku początkujących przedsiębiorców wydaje się to być dobry pomysł na gadżet. 

Powerbanki 

Powerbanki są o wiele bardziej kreatywnym rozwiązaniem od długopisów, ale trzeba powiedzieć, że decydując się na rozdawanie takiego produktu, musisz mieć świadomość, że jest to rozwiązanie kilkanaście razy droższe od długopisów, więc siłą rzeczy nie każdego przedsiębiorcę będzie na to stać. Należy jednak powiedzieć, że w dzisiejszych czasach praktycznie każdy ma telefon, w którym spędza mnóstwo wolnego czasu korzystając z różnych aplikacji, słuchając muzyki czy grając w gry, co kosztuje duże zużycie baterii. Powerbank więc jest produktem, który będzie "strzałem w 10", ale idzie też za tym poważne zagrożenie w postaci jakości wykończenia. Decydując się na taki gadżet musisz mieć świadomość, że będzie on mocno eksploatowany, więc zdecydowanie się na niskobudżetowe i kiepskiej jakości powerbanki mogą się odbić negatywnie na wizerunku twojej firmy. 

Doniczki 

Podarowanie klientowi doniczki to bardzo dobry pomysł, ponieważ w zdecydowanej większości mieszkań można zobaczyć rosnące kwiaty, a dwa, że mówimy o produkcie, którego wyprodukowanie jest bardzo tanie, bo raptem 2-3 zł za sztukę. Warto też powiedzieć, że za tak niską cenę jest całkiem sporo miejsca na ekspozycję firmowego loga, co sprawia, że przy każdym podlewaniu kwiatka nowy właściciel doniczki będzie musiał oglądać logotyp twojej firmy. 

Nie można zapomnieć o tym, że doniczka jest prezentem, który raczej na co dzień nie jest spotykany, więc klient poczuje się z pewnością wyjątkowo, jeżeli go otrzyma. Nie dość, że to nowoczesne, to jeszcze i kreatywne.

Artykuł partnera

Zobacz