Z roku na rok poligrafia dynamicznie się rozwija, dostarczając przedsiębiorcom rozwiązań coraz lepiej dopasowanych do ich potrzeb i oczekiwań. Zobacz, jakie aktualnie masz możliwości w zakresie zamawiania nowoczesnych, trwałych i – co ważne – estetycznych rozwiązań reklamowych dla swojej firmy. Zaczynamy!
Druk cyfrowy DTG – czym jest i jak może pomóc w działaniach reklamowych Twojej firmy?
Mimo zmieniających się wciąż trendów marketingowych, niezmienną klasyką pozostają gadżety reklamowe w postaci ubrań, a coraz częściej również ekologicznych toreb. Niewielki upominek firmowy pozwala oswoić Twoich klientów z logotypem firmy, zwiększyć świadomość marki i wzbudzić z nią pozytywne skojarzenia. A poza tym, któż nie lubi dostawać prezentów? Jedną z powszechnie wykorzystywanych technik druku jest druk cyfrowy DTG (skrót od: Direct To Garment). Jest metodą inną od sitodruku i nie wymaga korzystania z nośnika transferowego, za pomocą którego transferuje się wybrany wzór na tkaninę. Druk cyfrowy DTG okazuje się świetny w przypadku chęci wykonania m.in. koszulki ze zdjęciem. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na stronie internetowej https://hft71.pl/uslugi-hafciarskie-i-inne/druk-cyfrowy-dtg/.
Jakie zalety płyną z druku cyfrowego DTG?
Warto korzystać z możliwości poligrafii, aby zwiększyć bazę swoich klientów i skłonić ich do większej lojalności względem marki. Wśród najważniejszych zalet związanych z wykorzystaniem technologii druku cyfrowego DTG znajdują się:
- wytrzymałość i trwałość nadruku,
- miękkość tkaniny, na którą naniesiono wzór,
- świetny wygląd (nawet po wielu praniach),
- duży poziom personalizacji nadruku,
- wierne odwzorowanie szczegółów wzoru,
- niewielkie koszty realizacji zamówienia.
Dlaczego warto zdecydować się na realizację gadżetów firmowych przy użyciu druku cyfrowego DTG?
Druk cyfrowy, za sprawą swoich właściwości, jest chętnie wybierany przez wielu przedsiębiorców jako metoda nanoszenia firmowego nadruku na upominki i gadżety reklamowe. Sprawdzają się one podczas wszelkich firmowych konferencji, eventów czy spotkań z kontrahentami.
Jakie korzyści płyną z obdarowywania klientów upominkami firmowymi?
Marketing wdzięczności to coś, co przynosi korzyści obu stronom – zarówno obdarowującej, jak i obdarowywanemu. Ten drugi, mile zaskoczony, chętnie odwdzięczy się miłym komentarzem, lojalnością, a nawet… nowym zleceniem. Warto wykorzystywać siłę marketingu wdzięczności, wręczając kontrahentom choćby drobny upominek.
Do najważniejszych zalet płynących z takiej strategii należą:
- budowanie świadomości marki,
- zwiększenie lokalności klientów,
- większe zaufanie,
- ciepłe relacje,
- większa sympatia ze strony klientów i kontrahentów.
Podsumowując, zakup gadżetów reklamowych to inwestycja, która przynosi wymierne efekty. Co więcej klienci, którzy zostaną wyróżnieni upominkiem, będą bardziej skłonni realizować zamówienia w Twojej firmie.
Artykuł sponsorowany
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...