Technologie stosowane w systemach inteligentnego domu zapewniają przede wszystkim bezpieczeństwo oraz poprawiają jakość i komfort życia. Według prawa unijnego, po 2020 roku systemy przyczyniające się do zwiększania energooszczędności będą koniecznością w każdym nowym budynku. Co zawierają i jakie korzyści płyną z inwestycji w zestawy sterowania bezprzewodowego w systemach inteligentnego domu Exta Life?
System inteligentnego domu Exta Life
Zestawy sterowania bezprzewodowego umożliwiają sterowanie oświetleniem, ogrzewaniem, klimatyzacją, roletami okiennymi oraz innymi urządzeniami w budynku z poziomu nadajników radiowych oraz za pomocą smartfonów i tabletów. Wystarczy połączenie z internetem, aby z dowolnego miejsca na świecie, o dowolnej porze sterować technologiami, w które wyposażony został Twój inteligentny dom.
System umożliwia sterowanie oświetleniem, a także zapewnia możliwość tworzenia indywidualnych scen świetlnych. Wyobraź sobie sytuację podczas spotkania z przyjaciółmi w Twoim ogrodzie. Zapada zmrok, a system oświetlenia jest skoordynowany w taki sposób, że światło zapala się według Twoich upodobań.
Korzyści z posiadania systemu zarządzania inteligentnym domem
Z systemem inteligentnego domu Exta Life posiadasz pełną kontrolę nad roletami okiennymi w całym budynku z podziałem na poziomy i pomieszczenia. Możesz sterować bramą wjazdową oraz regulować temperaturę w wybranych pomieszczeniach. System można zaprogramować w taki sposób, aby zmieniał wartości w określonych godzinach lub dniach. Inteligentna instalacja wspiera działania użytkownika poprzez automatyczne sterowanie domem pozwalając zaoszczędzić czas, energię oraz pieniądze. Dowiedz się co warto wiedzieć o systemach inteligentnego domu?
Inteligentny dom na Twoją kieszeń
Exta life jest rozwiązaniem komfortowym, w pełni bezpiecznym, a przy tym przystępnym cenowo. Możesz wyposażyć swój inteligentny dom w funkcjonalności, które uprzyjemnią i ułatwią Twoje życie, a to za przystępną i niewygórowaną cenę
Artykuł sponsorowany
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...