Wyróżnienie się na tle innych pracowników bywa bardzo trudne. Coś na ten temat wiedzą także menedżerowie, którym często wydaje się, że osiągnęli już szczyt swoich możliwości i nie są w stanie dalej awansować. To błędne myślenie, a rozwiązaniem problemu może być zdobycie tytułu, który wciąż uznawany jest za prestiżowy.
Jak przekonać swojego przełożonego, że zasługuje się na awans i podwyżkę?
W pierwszej kolejności warto zastanowić się, czym może kierować się przełożony przy wyborze osób, które zostaną nagrodzone awansem. Na pewno są to pracownicy w jakiś sposób wyróżniający się na tle innych – niewątpliwie bardziej zaangażowani, wytrwali, otwarci na nowe doświadczenia i niebojący się wyzwań. W niektórych firmach liczba osób mocno oddanych pracy, ambitnych i kreatywnych przewyższa jednak liczbę stanowisk premiowanych awansem.
Co jeszcze może zatem zrobić pracownik, który liczy na dalszy rozwój swojej kariery w firmie? Odpowiedź jest prosta – pokazać przełożonym, że nadal chce zdobywać nowe umiejętności i poszerzać posiadaną już wiedzę. A dobrym sposobem, by to udowodnić, jest właśnie ukończenie studiów MBA, uznawanych za niezwykle wymagające i prestiżowe.
Tytuł Master of Business Administration wciąż robi duże wrażenie na pracodawcach i przełożonych
Zdobycie tytułu Master of Business Administration to dobry sposób na wyróżnienie się na tle kadry menedżerskiej – także dla osób, które mają jeszcze niewielkie doświadczenie na stanowisku kierowniczym. W ten sposób udowadniają przełożonym, że wiedza i rozwój są dla nich naprawdę istotne.
Gdzie w Polsce można iść na studia MBA? Bogatą ofertę programów MBA ma m.in. Wyższa Szkoła Bankowa – tytuł Master of Business Administration można uzyskać na WSB w Gdańsku, Szczecinie, Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu, Wrocławiu, Opolu i Chorzowie (dokładny opis programów w tych miastach można znaleźć na stronie https://www.studiamba.wsb.pl/oferta). O WSB warto wspomnieć z kilku powodów. Po pierwsze, kadra prowadząca zajęcia na WSB to doświadczeni praktycy biznesu, którzy omawiają i rozwiązują z uczestnikami programu prawdziwe case’y. Dodatkowo na uwagę zasługują też metody prowadzenia zajęć – słuchacze MBA biorą udział w symulacjach, grach menedżerskich, wizytach w firmach i projektach. Ponadto mają też okazję do nawiązania nowych znajomości biznesowych, co czasem okazuje się przepustką do zmiany firmy lub nawet branży.
Menedżerowie, którzy są nastawieni na ciągły rozwój i wymianę know-how w gronie ekspertów, powinni zatem rozważyć studia MBA. Znajdą się wśród osób, którym przyświeca ten sam cel, co samo w sobie może okazać się motorem napędowym i zachętą do realizacji nowych przedsięwzięć biznesowych.
Artykuł sponsorowany
Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent - Obsługa klienta
Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi...
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych - Obsługa klienta
Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę...
Koniec wojny cenowej. Rozmowy nie będą tanieć? - Rynek i sklepy
Cena przestaje odgrywać pierwszorzędne znaczenie w rywalizacji operatorów na rynku telekomunikacyjnym. Istotniejsza jest bowiem jakość oferowanych produktów i usług. Co...
Jak namierzyć zgubiony telefon? Czy jest to możliwe? - Technologia
Pierwszą myślą, jaka przychodzi nam do głowy w chwili, gdy odkryjemy, że nie mamy przy sobie telefonu jest taka, aby ktoś zadzwonił na nasz numer. Łudzimy się tym...